דילוג לתוכן הראשי

עמלות סליקה וניכיון בכרטיסי האשראי

הוצאות המימון בעסקים הקטנים והגדולים גבוהות מאד. ההוצאות הנוגעות לבנקים: עמלות,ריביות וכד.
והוצאות הנוגעות לחברות האשראי המספקות לעסקים שרותי סליקה וניכיון על הכנסותיהם מלקוחות המשלמים בכרטיס אשראי בתשלומים.
חברות האשראי עובדות עם העסקים בעזרת הסכמים שנחתמים במועד ההצטרפות, אך בעלי העסקים לא מודעים כל-כך לשינויים שמבצעים חברות האשראי בגובה העמלות.
כל בעל עסק צריך בעזרת המחלקה הפיננסית שלו, לעבור מידי חודש לפחות, על חשבוניות שמספקת חברת האשראי, תוך כדי בדיקה יסודית לא רק של הכסף שהתקבל על העסקאות, אלא גם על גובה העמלות שקוזזו מהעסקאות הנ"ל. יש לעקוב ולחשב כי אכן הגבייה נעשתה בהתאם להסכמים שנחתמו, ושלא בוצעו טעויות. בנוסף מכיוון שככל שיש שימוש רב יותר בכרטיסי אשראי, ניתן לבקש מחברות האשראי הקטנה בגובה העמלות לפי הקפי הפעילות של העסק. להיות תמיד עם היד על הדופק, ולנסות להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור העסק שלך, בדיוק כמו הצורך להשיג את התנאים הטובים ביותר מהבנק/ים דרכם אתה מנהל את עסקיך. תמיד ניתן לשבת עם נציגי החברות ולדון, על מנת להקטין משמעותית את הוצאות המימון בעסק, המשפיעות בצורה ישירה על השורה התחתונה, על הרווח הנקי.
 
IMO leasakim.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תמהיל הכנסות בעסק.

עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...

ימי השתלמות והעשרה לעובדי החברה.

עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי  להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.

כניסה למיזם בסיכון מינימלי.

על מנת להיכנס למיזמים כמשקיעים חיצוניים, יש לבצע מספר בדיקות על מנת להקטין סיכונים ולהגדיל סיכויים. ראשית : יש לדרוש מהיזמים להוכיח שהפרויקט שלהם ישים, להציג תוכנית עסקית שבה יעדים ולוחות זמנים, להראות שהצוות שלהם מחזיק בכל היכולות הטכניות והאישיות להגשמת החזון שהוצג, שבוצעו מחקרי שוק , ושהשוק והמוצר מוכנים למפגש. שנית : ינותח לעומק כל המידע הטכני והעסקי על המיזם על ידי מומחים מקצועיים, שיבדקו קיימות, וצמיחה עתידית. שלישית : לבצע ביקורות במיזם מקרוב, כדי להבטיח שהיזמים עושים את מה שהבטיחו ועושים זאת בדרך הנכונה מבלי לעבור על חוקים או תקנות, ומתוך שמירה על הגינות, ולא משנים אסטרטגיות וטקטיקות מחוסר ביסוס או אמונות שווא. במידה והבדיקות מבוצעות ועונות על הרבה סימני שאלה ומשקפות התפתחות וצמיחה , ניתן להיכנס ולהשקיע במיזם בצורה מושכלת והדרגתית, תוך בקרה תמידית, ככל שניתן.