כל בעל עסק קטן כגדול, בכל תחום/ענף צריך שיהיה לו דף עסקי באינטרנט. בו יהיה כתוב אודות החברה / העסק, המוצר/השרות אותו הוא מוכר/מספק, פרטי קשר . בעזרת הדף העסקי - העסק מקבל נוכחות ונתפס בדרך ויזואלית מיידית לגורם שנתקל בו, ויכול להיות לקוח פוטנציאלי. פעם לא היה אינטרנט ולא רשתות חברתיות, היכולת לשווק את העסק הייתה מאד מצומצמת ומוגבלת לעומת היום. היום ניתן לשווק את העסק בצורה ויראלית ברשתות החברתיות השונות ובאינטרנט, ולחשוף את העסק למיליוני אנשים, בצורה פרטית או ציבורית, בלי מימון או עם מימון עם פילוח או בלי, לפרקי זמן נבחרים. הקידום והפרסום ימנפו את רמת החשיפה.
עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...
תגובות
הוסף רשומת תגובה