דילוג לתוכן הראשי

שיתופי פעולה בעולם העיסקי.

עסקים רוצים על מנת להתפתח ולגדול, ליצור קשרים עסקיים, או שיתופי פעולה, שיתנו להם חשיפה רחבה יותר ללקוחות פוטנציאליים, שיכירו ויתוודעו למוצרים/ שרותים, אותם הם מוכרים.
ככל שיש לעסק מערכת שותפים גדולה יותר, כך אחוזי החשיפה גדולים יותר. 
בעצם זוהי מערכת פרסום ושיווק הנעזרת באנשים או בעסקים אחרים על מנת לאפשר קידום וחשיפה מאסיבית למוצרים/ שרותים של עסק כזה או אחר. 
היום ישנן הרבה מערכות אינטרנטיות אוטומטיות , שעוזרות בהפצה של רעיונות, מוצרים, שרותים וכדומה. החל מדיוור אלקטרוני , רשתות חברתיות , פורומים וכד'. 
כמובן שהחשיפה מושפעת מהדרך והמילים הנאמרות , ולכן יש להקפיד על תכנים, תמונות, ושיקוף של תחושות, בצורה הנכונה והמתאימה ביותר, לפי קהלי יעד רלוונטים. ככל שנדייק יותר עם המסרים , ככה נקלע 
טוב יותר לקהלים שירצו 
לנקוט בפעולה, ולרכוש את המוצר/השרות.
ככל שיהיו יותר שיתופי פעולה, יהיו יותר עיניים שיראו ויעבירו הלאה.
בנוסף , כאשר יש שיתוף פעולה, שני הצדדים מרוויחים, ומקבלים מצב של win-win , בו מולאו הצרכים והדרישות של כולם, בצורה הטובה ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תמהיל הכנסות בעסק.

עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...

ימי השתלמות והעשרה לעובדי החברה.

עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי  להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.

כניסה למיזם בסיכון מינימלי.

על מנת להיכנס למיזמים כמשקיעים חיצוניים, יש לבצע מספר בדיקות על מנת להקטין סיכונים ולהגדיל סיכויים. ראשית : יש לדרוש מהיזמים להוכיח שהפרויקט שלהם ישים, להציג תוכנית עסקית שבה יעדים ולוחות זמנים, להראות שהצוות שלהם מחזיק בכל היכולות הטכניות והאישיות להגשמת החזון שהוצג, שבוצעו מחקרי שוק , ושהשוק והמוצר מוכנים למפגש. שנית : ינותח לעומק כל המידע הטכני והעסקי על המיזם על ידי מומחים מקצועיים, שיבדקו קיימות, וצמיחה עתידית. שלישית : לבצע ביקורות במיזם מקרוב, כדי להבטיח שהיזמים עושים את מה שהבטיחו ועושים זאת בדרך הנכונה מבלי לעבור על חוקים או תקנות, ומתוך שמירה על הגינות, ולא משנים אסטרטגיות וטקטיקות מחוסר ביסוס או אמונות שווא. במידה והבדיקות מבוצעות ועונות על הרבה סימני שאלה ומשקפות התפתחות וצמיחה , ניתן להיכנס ולהשקיע במיזם בצורה מושכלת והדרגתית, תוך בקרה תמידית, ככל שניתן.