דילוג לתוכן הראשי

התקשורת הפנים ארגונית.

בעבר הלא רחוק , התקשורת החוץ ארגונית והפנים ארגונית התבססה בעיקר על האימייל. דרך האימייל היו מבצעים את מרבית העבודה. העברת מידע בין מחלקות, העברת קבצים, העברת תוכניות ותיאומים.

היום בעולם מצטמצמת העבודה דרך האימייל ונכנסות תוכנות צ'ט מודרניות , המעבירות מסרים מידיים באופן ישיר ,אך פחות פורמליות כמו :
Massenger
Whatssapp
שניתן דרכן לבצע את אותן פעולות שמבצעים ב - Email.
בדרך פשוטה יותר ומיידית. 

לכן יש לפתח את כלי השיווק הללו שהפכו לפופולאריים בקרב האוכלוסייה בכל העולם. 
לאפשר לתזמן את ההודעות ולהעביר גם קבצים גדולים .

הסיבות מגוונות , אך בעיקר מסתכמות בנקודות הללו :
* ישיר.
* אישי.  
* לא פורמלי.
* מיידי ומהיר.
* נוח.
* חברתי.

אז נכון שבעבר היו באים לעבודה , יושבים מול המחשב ועושים הכל דרכו, כשתוכנת האימייל פועלת ברקע ומאפשרת תקשורת בארגון ומחוצה לו. 
היום עובדים הרבה גם באמצעות הטלפון הנייד ( הסלולרי ), נמצאים הרבה מחוץ למשרד , נפגשים הרבה אחד עם השני, עובדים בצוותים וחולקים יותר מידע. המידע הזה עובר מיידית בצורה מהירה וקלה לביצוע. לכן ישנה העדפה חד משמעית לתוכנות צ'ט מודרניות ומיידיות. 

העולם התקדם, הטכנולוגיה התפתחה וממשיכה להתפתח ולפתח מוצרים שמטרתם לפשט ולקצר תהליכים ולהקל על המשתמשים. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תמהיל הכנסות בעסק.

עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...

ימי השתלמות והעשרה לעובדי החברה.

עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי  להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.

כניסה למיזם בסיכון מינימלי.

על מנת להיכנס למיזמים כמשקיעים חיצוניים, יש לבצע מספר בדיקות על מנת להקטין סיכונים ולהגדיל סיכויים. ראשית : יש לדרוש מהיזמים להוכיח שהפרויקט שלהם ישים, להציג תוכנית עסקית שבה יעדים ולוחות זמנים, להראות שהצוות שלהם מחזיק בכל היכולות הטכניות והאישיות להגשמת החזון שהוצג, שבוצעו מחקרי שוק , ושהשוק והמוצר מוכנים למפגש. שנית : ינותח לעומק כל המידע הטכני והעסקי על המיזם על ידי מומחים מקצועיים, שיבדקו קיימות, וצמיחה עתידית. שלישית : לבצע ביקורות במיזם מקרוב, כדי להבטיח שהיזמים עושים את מה שהבטיחו ועושים זאת בדרך הנכונה מבלי לעבור על חוקים או תקנות, ומתוך שמירה על הגינות, ולא משנים אסטרטגיות וטקטיקות מחוסר ביסוס או אמונות שווא. במידה והבדיקות מבוצעות ועונות על הרבה סימני שאלה ומשקפות התפתחות וצמיחה , ניתן להיכנס ולהשקיע במיזם בצורה מושכלת והדרגתית, תוך בקרה תמידית, ככל שניתן.