דילוג לתוכן הראשי

שימור לקוחות בתוך שרות הלקוחות

בעסק שמתפתח וגדל ישנם לקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים. הלקוחות החוזרים הם המנוף והמנוע להמשך הצמיחה. הלקוחות הללו הם שיצליחו לעזור לך בקידום העסק ובמתן המלצות ללקוחות פוטנציאלים. על כן עלינו לשמור על הלקוחות הללו כעל שותפים . לקוחות מרוצים יביאו לקוחות נוספים ויגדילו את מאגר הלקוחות הקבועים שלך ובכך ישפרו את התוצאות העיסקיות. מחלקת שרות לקוחות שתתנהל בצורה מיטבית מתוך רצון והכרח לשמר/לשמור על לקוח מרוצה , תאפשר ליצור ולטפח מוניטין ושם טוב שיביא לקוחות נוספים ומרוצים לעסק.
כל לקוח שמתווסף לעסק מגדיל הכנסות ומשפר את הנתונים העיסקיים, והמומנטום חיובי.
כיצד ניתן לשמר לקוח ?
ישנן דרכים רבות ביניהן :
* יצירת מועדון לקוחות * הנחות * מבצעים * הטבות * תערוכות * ארועי השקה * שמירה על קשר תמידי עם הלקוח, יביא לתוצאות וישמור מנגנון משומן, שרק ילך ויתרחב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תמהיל הכנסות בעסק.

עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...

ימי השתלמות והעשרה לעובדי החברה.

עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי  להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.

כניסה למיזם בסיכון מינימלי.

על מנת להיכנס למיזמים כמשקיעים חיצוניים, יש לבצע מספר בדיקות על מנת להקטין סיכונים ולהגדיל סיכויים. ראשית : יש לדרוש מהיזמים להוכיח שהפרויקט שלהם ישים, להציג תוכנית עסקית שבה יעדים ולוחות זמנים, להראות שהצוות שלהם מחזיק בכל היכולות הטכניות והאישיות להגשמת החזון שהוצג, שבוצעו מחקרי שוק , ושהשוק והמוצר מוכנים למפגש. שנית : ינותח לעומק כל המידע הטכני והעסקי על המיזם על ידי מומחים מקצועיים, שיבדקו קיימות, וצמיחה עתידית. שלישית : לבצע ביקורות במיזם מקרוב, כדי להבטיח שהיזמים עושים את מה שהבטיחו ועושים זאת בדרך הנכונה מבלי לעבור על חוקים או תקנות, ומתוך שמירה על הגינות, ולא משנים אסטרטגיות וטקטיקות מחוסר ביסוס או אמונות שווא. במידה והבדיקות מבוצעות ועונות על הרבה סימני שאלה ומשקפות התפתחות וצמיחה , ניתן להיכנס ולהשקיע במיזם בצורה מושכלת והדרגתית, תוך בקרה תמידית, ככל שניתן.