בעסק שמתפתח וגדל ישנם לקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים. הלקוחות החוזרים הם המנוף והמנוע להמשך הצמיחה. הלקוחות הללו הם שיצליחו לעזור לך בקידום העסק ובמתן המלצות ללקוחות פוטנציאלים. על כן עלינו לשמור על הלקוחות הללו כעל שותפים . לקוחות מרוצים יביאו לקוחות נוספים ויגדילו את מאגר הלקוחות הקבועים שלך ובכך ישפרו את התוצאות העיסקיות. מחלקת שרות לקוחות שתתנהל בצורה מיטבית מתוך רצון והכרח לשמר/לשמור על לקוח מרוצה , תאפשר ליצור ולטפח מוניטין ושם טוב שיביא לקוחות נוספים ומרוצים לעסק.
כל לקוח שמתווסף לעסק מגדיל הכנסות ומשפר את הנתונים העיסקיים, והמומנטום חיובי.
כיצד ניתן לשמר לקוח ?
ישנן דרכים רבות ביניהן :
* יצירת מועדון לקוחות * הנחות * מבצעים * הטבות * תערוכות * ארועי השקה * שמירה על קשר תמידי עם הלקוח, יביא לתוצאות וישמור מנגנון משומן, שרק ילך ויתרחב.
עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...
תגובות
הוסף רשומת תגובה