כל בעל עסק קטן כגדול, בכל תחום/ענף צריך שיהיה לו דף עסקי באינטרנט. בו יהיה כתוב אודות החברה / העסק, המוצר/השרות אותו הוא מוכר/מספק, פרטי קשר . בעזרת הדף העסקי - העסק מקבל נוכחות ונתפס בדרך ויזואלית מיידית לגורם שנתקל בו, ויכול להיות לקוח פוטנציאלי. פעם לא היה אינטרנט ולא רשתות חברתיות, היכולת לשווק את העסק הייתה מאד מצומצמת ומוגבלת לעומת היום. היום ניתן לשווק את העסק בצורה ויראלית ברשתות החברתיות השונות ובאינטרנט, ולחשוף את העסק למיליוני אנשים, בצורה פרטית או ציבורית, בלי מימון או עם מימון עם פילוח או בלי, לפרקי זמן נבחרים. הקידום והפרסום ימנפו את רמת החשיפה.
עסק חי אינו יכול לקפוא על שמריו. עסק צריך לדעת להתנהל בצורה גמישה,לדעת לשנות את המוצר, האריזה, השיווק, הפרסום,בהתאם לתנאי השוק , לצורכי השוק, על מנת ליצור עניין מחודש ומשיכה. היום שלא כמו בעבר, אנו חיים בעולם של טכנולוגייה ומדיה שמאפשרת לנו בדיקות מיידיות של המוצר ושל רמת הביקוש או המודעות אליו באופן ישיר ומהיר. המוצרים/שירותים אותם אנו מספקים צריכים תמיד לעמוד בדרישות ובשינויים על מנת שיוכלו להמשיך ולהיות רלוונטים. לפעמים שינוי קטן יכול לעשות את ההבדל.
תגובות
הוסף רשומת תגובה