בעסק שמתפתח וגדל ישנם לקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים. הלקוחות החוזרים הם המנוף והמנוע להמשך הצמיחה. הלקוחות הללו הם שיצליחו לעזור לך בקידום העסק ובמתן המלצות ללקוחות פוטנציאלים. על כן עלינו לשמור על הלקוחות הללו כעל שותפים . לקוחות מרוצים יביאו לקוחות נוספים ויגדילו את מאגר הלקוחות הקבועים שלך ובכך ישפרו את התוצאות העיסקיות. מחלקת שרות לקוחות שתתנהל בצורה מיטבית מתוך רצון והכרח לשמר/לשמור על לקוח מרוצה , תאפשר ליצור ולטפח מוניטין ושם טוב שיביא לקוחות נוספים ומרוצים לעסק.
כל לקוח שמתווסף לעסק מגדיל הכנסות ומשפר את הנתונים העיסקיים, והמומנטום חיובי.
כיצד ניתן לשמר לקוח ?
ישנן דרכים רבות ביניהן :
* יצירת מועדון לקוחות * הנחות * מבצעים * הטבות * תערוכות * ארועי השקה * שמירה על קשר תמידי עם הלקוח, יביא לתוצאות וישמור מנגנון משומן, שרק ילך ויתרחב.
עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה