דילוג לתוכן הראשי

שימור לקוחות בתוך שרות הלקוחות

בעסק שמתפתח וגדל ישנם לקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים. הלקוחות החוזרים הם המנוף והמנוע להמשך הצמיחה. הלקוחות הללו הם שיצליחו לעזור לך בקידום העסק ובמתן המלצות ללקוחות פוטנציאלים. על כן עלינו לשמור על הלקוחות הללו כעל שותפים . לקוחות מרוצים יביאו לקוחות נוספים ויגדילו את מאגר הלקוחות הקבועים שלך ובכך ישפרו את התוצאות העיסקיות. מחלקת שרות לקוחות שתתנהל בצורה מיטבית מתוך רצון והכרח לשמר/לשמור על לקוח מרוצה , תאפשר ליצור ולטפח מוניטין ושם טוב שיביא לקוחות נוספים ומרוצים לעסק.
כל לקוח שמתווסף לעסק מגדיל הכנסות ומשפר את הנתונים העיסקיים, והמומנטום חיובי.
כיצד ניתן לשמר לקוח ?
ישנן דרכים רבות ביניהן :
* יצירת מועדון לקוחות * הנחות * מבצעים * הטבות * תערוכות * ארועי השקה * שמירה על קשר תמידי עם הלקוח, יביא לתוצאות וישמור מנגנון משומן, שרק ילך ויתרחב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ימי השתלמות והעשרה לעובדי החברה.

עובד איכותי ניזון הרבה ממידע רלוונטי לתפקידו, אך גם יכול ורצוי  להעשיר אותו במידע כלל עסקי רוחבי ,על מנת שתהיה לו אינפורמציה שיכולה להוות בסיס טוב יותר לתפקידו ולהבנת תהליכים רבים בעסק . העובד מקבל סיפוק על היותו שותף פעיל בעל ידע רחב בעסק. יכול להרחיב את ידיעותיו ולהכין עצמו לתהליכי קידום והתפתחות בעסק או מחוצה לו. גורמי הדרכה בעסק שמבצעים לעובדים ימי הדרכה והעשרה בעזרת מצגות , יוצרים עניין מוטיבציה להמשך התנהלות יעילה ולהרגשה טובה.

תמהיל הכנסות בעסק.

עסק יצרני לא יכול לבסס את הכנסותיו על ייצור עצמי בלבד. עסק חייב ליצור תמהיל הכנסות של יצור פלוס רכישות פלוס מתן שרותים ותחזוקה,על מנת לשמור על פריסת הכנסות שוטפת גם במקרים ...

המלצות לסוף שנה.

המלצות לסוף שנה. 1. קיזוז הפסדים כנגד רווחים בניירות ערך, גם כנגד רווח ממכירת מקרקעין.  2. מחיקת השקעה בחברה  פרטית, לא פעילה.  ( מחיקת הפסד ). 3. עצמאים יכולים להשקיע בקופת גמל עד 70,000₪ בשנה, ולקבל פטור ממס על הרווחים שימשכו בעתיד כקיצבה.  4. עצמאים המפקידים לחיסכון פנסיוני עד 16.5% מההכנסה השנתית החייבת במס עד 211,200₪, יהיו זכאים להטבות מס משמעותיות . 5. עצמאים המפקידים לקרן השתלמות עד 4.5% מההכנסה השנתית ועד 264,000₪ , יהנו מפטור ממס רווח הון בשיעור 25%.