דילוג לתוכן הראשי

שיתופי פעולה בעולם העיסקי.

עסקים רוצים על מנת להתפתח ולגדול, ליצור קשרים עסקיים, או שיתופי פעולה, שיתנו להם חשיפה רחבה יותר ללקוחות פוטנציאליים, שיכירו ויתוודעו למוצרים/ שרותים, אותם הם מוכרים.
ככל שיש לעסק מערכת שותפים גדולה יותר, כך אחוזי החשיפה גדולים יותר. 
בעצם זוהי מערכת פרסום ושיווק הנעזרת באנשים או בעסקים אחרים על מנת לאפשר קידום וחשיפה מאסיבית למוצרים/ שרותים של עסק כזה או אחר. 
היום ישנן הרבה מערכות אינטרנטיות אוטומטיות , שעוזרות בהפצה של רעיונות, מוצרים, שרותים וכדומה. החל מדיוור אלקטרוני , רשתות חברתיות , פורומים וכד'. 
כמובן שהחשיפה מושפעת מהדרך והמילים הנאמרות , ולכן יש להקפיד על תכנים, תמונות, ושיקוף של תחושות, בצורה הנכונה והמתאימה ביותר, לפי קהלי יעד רלוונטים. ככל שנדייק יותר עם המסרים , ככה נקלע 
טוב יותר לקהלים שירצו 
לנקוט בפעולה, ולרכוש את המוצר/השרות.
ככל שיהיו יותר שיתופי פעולה, יהיו יותר עיניים שיראו ויעבירו הלאה.
בנוסף , כאשר יש שיתוף פעולה, שני הצדדים מרוויחים, ומקבלים מצב של win-win , בו מולאו הצרכים והדרישות של כולם, בצורה הטובה ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המלצות לסוף שנה.

המלצות לסוף שנה. 1. קיזוז הפסדים כנגד רווחים בניירות ערך, גם כנגד רווח ממכירת מקרקעין.  2. מחיקת השקעה בחברה  פרטית, לא פעילה.  ( מחיקת הפסד ). 3. עצמאים יכולים להשקיע בקופת גמל עד 70,000₪ בשנה, ולקבל פטור ממס על הרווחים שימשכו בעתיד כקיצבה.  4. עצמאים המפקידים לחיסכון פנסיוני עד 16.5% מההכנסה השנתית החייבת במס עד 211,200₪, יהיו זכאים להטבות מס משמעותיות . 5. עצמאים המפקידים לקרן השתלמות עד 4.5% מההכנסה השנתית ועד 264,000₪ , יהנו מפטור ממס רווח הון בשיעור 25%.

התקשורת הפנים ארגונית.

בעבר הלא רחוק , התקשורת החוץ ארגונית והפנים ארגונית התבססה בעיקר על האימייל. דרך האימייל היו מבצעים את מרבית העבודה. העברת מידע בין מחלקות, העברת קבצים, העברת תוכניות ותיאומים. היום בעולם מצטמצמת העבודה דרך האימייל ונכנסות תוכנות צ'ט מודרניות , המעבירות מסרים מידיים באופן ישיר ,אך פחות פורמליות כמו : Massenger Whatssapp שניתן דרכן לבצע את אותן פעולות שמבצעים ב - Email. בדרך פשוטה יותר ומיידית.  לכן יש לפתח את כלי השיווק הללו שהפכו לפופולאריים בקרב האוכלוסייה בכל העולם.  לאפשר לתזמן את ההודעות ולהעביר גם קבצים גדולים . הסיבות מגוונות , אך בעיקר מסתכמות בנקודות הללו : * ישיר. * אישי.   * לא פורמלי. * מיידי ומהיר. * נוח. * חברתי. אז נכון שבעבר היו באים לעבודה , יושבים מול המחשב ועושים הכל דרכו, כשתוכנת האימייל פועלת ברקע ומאפשרת תקשורת בארגון ומחוצה לו.  היום עובדים הרבה גם באמצעות הטלפון הנייד ( הסלולרי ), נמצאים הרבה מחוץ למשרד , נפגשים הרבה אחד עם השני, עובדים בצוותים וחולקים יותר מידע. המידע הזה עובר מיידית בצורה מהירה וקלה לביצוע. לכן ישנה העדפה חד משמעית לתוכנות צ'ט מודרניות

ידע בעולם המודרני.

בעולם המודרני הידע נמצא בכל מקום. החיפוש קל יותר, הגישה למקורות הידע פשוטה וזמינה יותר. עסקים צריכים פחות ופחות גורמים מקצועיים שיסייעו להם בתשלום. הרבה מהידע ניתן לדלות דרך המחשב והאינטרנט. העסקים עדיין צריכים רואי חשבון ועורכי דין שמורשים מתוקף רשיונם לחתום על מסמכים ולפנות כמייצגים של בעל העסק ברשויות המדינה, אך רואים שלאט לאט, פונקציות מקצועיות נוספות ,אינן נדרשות היום כמו בעבר, והתחרות גדלה ,גם מסיבה כמותית. פעם פחות למדו ויותר עבדו. היום יותר אנשים לומדים. לכן ישנם יותר אנשי מקצוע ובעלי דיפלומות ותארים , שמציעים את מרכולתם וצריכים לעמוד בתחרות. על כן בעלי מקצוע שאינם הכרחיים למערכת, כמו יועצים בתחומים שונים, צריכים לבצע התאמות ולבחון מחדש את השרותים אותם הם מציעים ללקוחותיהם העסקיים. ככל שנותן השרות יהיה יצירתי יותר ויענה בצורה הטובה ביותר על צורכי הלקוח, על הבעייה שלו, על הדרכים לפתרון, כך הסיכוי שלו למתן השרות גדל. לא סתם מחקרים גילו שיש מקצועות שלא יהיה בהם צורך בעתיד , בגלל התפתחות טכנולוגית (רובוטיקה ובינה מלאכותית) בעולם כולו. כך יהיה גם עם נותני שרות, שלא יצלי