עסקים רוצים על מנת להתפתח ולגדול, ליצור קשרים עסקיים, או שיתופי פעולה, שיתנו להם חשיפה רחבה יותר ללקוחות פוטנציאליים, שיכירו ויתוודעו למוצרים/ שרותים, אותם הם מוכרים.
ככל שיש לעסק מערכת שותפים גדולה יותר, כך אחוזי החשיפה גדולים יותר.
בעצם זוהי מערכת פרסום ושיווק הנעזרת באנשים או בעסקים אחרים על מנת לאפשר קידום וחשיפה מאסיבית למוצרים/ שרותים של עסק כזה או אחר.
היום ישנן הרבה מערכות אינטרנטיות אוטומטיות , שעוזרות בהפצה של רעיונות, מוצרים, שרותים וכדומה. החל מדיוור אלקטרוני , רשתות חברתיות , פורומים וכד'.
כמובן שהחשיפה מושפעת מהדרך והמילים הנאמרות , ולכן יש להקפיד על תכנים, תמונות, ושיקוף של תחושות, בצורה הנכונה והמתאימה ביותר, לפי קהלי יעד רלוונטים. ככל שנדייק יותר עם המסרים , ככה נקלע
טוב יותר לקהלים שירצו
לנקוט בפעולה, ולרכוש את המוצר/השרות.
ככל שיהיו יותר שיתופי פעולה, יהיו יותר עיניים שיראו ויעבירו הלאה.
בנוסף , כאשר יש שיתוף פעולה, שני הצדדים מרוויחים, ומקבלים מצב של win-win , בו מולאו הצרכים והדרישות של כולם, בצורה הטובה ביותר.
המלצות לסוף שנה. 1. קיזוז הפסדים כנגד רווחים בניירות ערך, גם כנגד רווח ממכירת מקרקעין. 2. מחיקת השקעה בחברה פרטית, לא פעילה. ( מחיקת הפסד ). 3. עצמאים יכולים להשקיע בקופת גמל עד 70,000₪ בשנה, ולקבל פטור ממס על הרווחים שימשכו בעתיד כקיצבה. 4. עצמאים המפקידים לחיסכון פנסיוני עד 16.5% מההכנסה השנתית החייבת במס עד 211,200₪, יהיו זכאים להטבות מס משמעותיות . 5. עצמאים המפקידים לקרן השתלמות עד 4.5% מההכנסה השנתית ועד 264,000₪ , יהנו מפטור ממס רווח הון בשיעור 25%.
תגובות
הוסף רשומת תגובה